مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-03سياسي

شکل گیری مقاومت مردم پایه در منطقه/ انتخابات؛ راه قوی تر شدن ایران


معاون سیاسی سپاه، به شکل گیری یک فهم مشترک از امنیت در میان ملت های منطقه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران مقاومت مردم پایه را در منطقه پدید آورده است.

- شکل گیری مقاومت مردم پایه در منطقه/ انتخابات؛ راه قوی تر شدن ایران ایسنا/گیلان معاون سیاسی سپاه، به شکل گیری یک فهم مشترک از امنیت در میان ملت های منطقه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران مقاومت مردم پایه را در منطقه پدید آورده است.

سردار یدالله جوانی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با بیان اینکه منطقه خاورمیانه یک منطقه راهبردی است، اظهار کرد: غربی ها خصوصا آمریکا بعد از فروپاشی بلوک شرق موضوع نظم نوین جهانی را مطرح کردند و برآوردشان این بود که برای تحقق نظم مورد نظر، باید یک نظام تک قطبی سلسله مراتبی تعریف شود که آمریکا رهبر جهان باشد و همه کشورها ذیل آمریکا قرار گیرند.

وی راهبرد آمریکا برای تحقق نظم نوین جهانی را تسلط بر خاورمیانه و منطقه غرب آسیا دانست و افزود: این منطقه دارای موقعیت ژئوپلیتیک بوده و به اذعان یکی از روسای جمهور آمریکا، بیش از هفت هزار میلیارد دلار برای سلطه بر خاورمیانه از لشکرکشی به افغانستان و اشغال عراق گرفته تا حمایت از تروریست ها هزینه شده تا راه سلطه بر جهان از طریق سلطه بر خاورمیانه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری مقاومت مردم پایه در منطقه/ انتخابات؛ راه قوی تر شدن ایران

شکل گیری مقاومت مردم پایه در منطقه/ انتخابات؛ راه قوی تر شدن ایران